DON'T UNDERESTIMATE DR MAHATHIR

During his second tenure as 7th prime minister, Dr Mahathir had disappointed many people. 

But don't forget, the 95-year-old is a political master, super strategist, grand designer and unpredictable.

You asked for it...





  
government. B 
    

Comments

  1. Sudah²lah tu mahathir...kalau sayangkan agama,bangsa dan negara ni hentikan lah semua ini..cukup²lah..dah jadi drama bersiri pulak dah..apa lagi yg kamu nak?gunakan lah kelebihan yg Allah Taala kurniakan itu utk kebaikan..bagi lah kami rakyat marhain ini hidup aman damai di bumi tercinta ini..malu lah org lain tengok melayu sesama melayu ni asyik bertelagah demi mendapatkan kuasa di dunia ini..sampai bila rakyat nak menanggung sengsara krn perbuatan kamu..dah lah dgn negara dan satu dunia tengah bertungkus lumus memerangai serangan covid 19 ni..kamu masih nak mengejar jawatan dan kuasa..cukup²lah tuu..

    ReplyDelete

Post a Comment

POPULAR POSTS from Permadu Malaysia

Beer, khalwat and a hundred other non-halal things

Handsome anak lelaki tunggal Anwar Ibrahim dan Wan Azizah

Singapura Tanam Padi

Kuasa didahulukan, reformasi dikemudiankan – realiti yang akan dilakukan semua perdana menteri

GEMPAR: MUFTI PERLIS TERLIBAT BUNUH AMRI CHE MAT?

Gaji CEO TNB khabarnya berjuta, tapi prestasi GLC itu macam tak sepadan

Jabatan Penjara Malaysia jawab "Abang Mat" mengenai layanan kepada Anwar sebagai banduan

Sekolah Kebangsaan – High Budget But Low Quality?

Jika DAP dapat memberi kebaikan kepada orang Melayu, lebih baik dari pemimpin Melayu, apa masalahnya? Kalau...

Inilah akibat terlampau banyak formula sebelum jadi menteri