BERSTATUS JANDA, VANIDAH IMRAN AKUI PERNAH DIGODA


BH Online melaporkan...

Kegagalan perkahwinan pertamanya tidak pernah membuatkan pelakon, Vanidah Imran, menutup pintu hati untuk menerima kehadiran lelaki lain dalam hidup.

Vanidah yang lebih mesra disapa Vee, 46, bagaimanapun berkata tidak mudah untuknya menyerahkan hati kepada sesiapa kerana ada syarat perlu dipatuhi pihak berkenaan dalam perhubungan.

“Saya tak pernah menutup pintu hati ini, tetapi tidaklah sampai ke tahap hendak mencari jodoh. Malah, memang ada lelaki yang cuba mendekati, namun banyak faktor perlu saya fikirkan. Ia bukan mudah kerana saya mempunyai dua anak.


“Walaupun anak bersikap terbuka, saya masih perlu mengambil kira segala faktor berkaitan. Mereka pula sangat rapat dengan saya, terutama anak perempuan yang berusia 15 tahun itu. Sehingga kini, dia masih tidur dengan saya.

“Justeru, kalau ada lelaki yang mahukan saya, dia kenalah pandai mengambil hati mereka juga. Selain diri ini, dia juga perlu menyayangi anak-anak saya,” katanya kepada BH Online.

Tegas pemenang trofi Aktres Terbaik, Festival Filem Malaysia Ke-20 ini, siapa sahaja yang bakal menjadi suaminya nanti, lelaki terbabit tidak boleh bersikap terlalu mengongkong.


“Saya ada aktiviti kegemaran sendiri seperti menyertai acara larian. Jadi, saya harap biarlah lelaki terbabit dapat memberi kebebasan untuk saya melakukan hobi saya itu. Saya tidak mahu nanti, banyak perkara tak boleh dilakukan selepas kembali berumah tangga.

“Sebelum ini pun, bekas suami (Rashidi Ishak) tidak pernah mengongkong, malah memberi galakan untuk saya melakukan aktiviti yang berfaedah,” kata Vanidah ketika ditemui pada majlis prapelancaran filem Daulat lakonannya, di sini.

Hadir sama pada majlis berkenaan ialah pelakon, Tony Eusoff, Cristina Suzanne, Jasmine Suraya, Rashidi dan Zul Zamri, serta pengarahnya, Imran Sheik.


Hasil perkongsian hidup selama 18 tahun, Vanida dan Rashidi dikurniakan dua cahaya mata, Mikhail Aimran, 18, dan Maryam Rashika.

Pasangan selebriti itu mendirikan rumah tangga pada Oktober 2000, namun bercerai pada Ogos tahun lalu.




disunting oleh Fauzi Kadir  
untuk Permadu Malaysia
● 2019 Permadu Harmony Bersepadu
Semua Hak Cipta Terpelihara
hubungi kami +6011 1185 9874
atau permadu@gmail.com
gambar dan sokongan teknikal
Zafiyah Hussain



Permadu Media

Blog Permadu Malaysia
Facebook Permadu Harmony
Page Permadu Station

Audio Visual PermaduTV

Comments

POPULAR POSTS from Permadu Malaysia

Beer, khalwat and a hundred other non-halal things

Satu demi satu agamawan problematik muncul, terkini Dr Mashitah Ibrahim

Representing 22,000 lawyers, Malaysian Bar to challenge Pardons Board's reduced Najib's jail sentence and fine

Sultan Ibrahim tidak akan melayan sama sekali mereka yang melobi untuk mendapat gelaran Tan Sri, Datuk

Gaji CEO TNB khabarnya berjuta, tapi prestasi GLC itu macam tak sepadan

Imam, son and religious officer arrested — Alleged RM1.2m corruption involving marriage registration in Perlis

Jabatan Penjara Malaysia jawab "Abang Mat" mengenai layanan kepada Anwar sebagai banduan

Guna air-air janggut, kaki, rambut dan gigi dalam masakan tidak benar, kata pemilik, pembimbing rangkaian restoran

Jokowi, anak beranak, ipar dan menantu cuba kontrol Indonesia — rakyat hilang sabar, mula membenci Jokowi, berdemo, membakar

Handsome anak lelaki tunggal Anwar Ibrahim dan Wan Azizah